22/5 - 2012

Förlåt dålig uppdatering, jag vet men jag försöker komma ihåg. Men i lördags så red jag ut på Simona. Det gick mycket bättre än sist. Hon var mycket lugnare och inte hetsig, jätte mysigt var det! Dock så får jag öva lite mer på galoppen haha, men även den var bättre än sist. Lite lugnare så det är positivt! Får öva mig fram.
Igår red jag regent på lektionen, vi hoppade vilket inte är det roligast för mig, haha jag är så feg... De första hoppen gick inte så bra, han var nära att springa in i ett av hinderstöden för att varken jag eller han koncentrerade oss och jag var alldeles sprallig och nervös. Men sen gick det bättre och han hoppade fint!
Jag ska försöka åka och rida idag om Eva inte ska rida och om jag hinner. Åker på klassresa på torsdag och känns som jag har massvis att hinna med innan. Måste plugga, köpa lite saker, sola ja jag att det är dåligt men jag kan verkligen inte vara blek till min balklänning till balen! Och ikväll är det föräldrarmöte om klassresan, sen ska jag packa och massa andra saker. Så vi får se hur det blir.

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0