Bettan!

På dagens ridlektion fick jag bettan, är faktiskt riktigt nöjd över det valet lotta gjode. Vi övade mycket på volter idag, och efter som att de har gått AASSS dåligt dom andra gångerna gick de faktiskt jätte bra idag, lyckades rida egenom henne och hade henne i form i stortsätt heela tiden! De gick jätte bra! Bilder kommer nedan så ni kan se :)

Är jusst nu med sara och vi håller på att somna hahha! tireed! Men idag skoddes simona runt om, jätte skönt så de ska bli mysigt att rida henne i morgon då hon förhoppningsvis inte kommer studdsa osv. Men de berättar jag mer om i morgon. Nu ska jag gråta över mina skavsår hehe :)

bilderna tagna av Sara




/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0