Godmorgon

Just nu ligger jag i sägen, har precis vaknat. Igår var det min tur på vår lilla lek "halv åtta hos mig". Haha och ja det gick väl sådär. Var tvungen att göra något som gick ganska fort eftersom jag var i Stockholm i går under dagen så hade inte tid med en mer avancerad maträtt. Men jag hoppas att dom gillade det! Ikväll är det sista halv åtta hos mig rätten som Isabelle ska laga, är jätte nyfiken på vad hon ska göra!
Idag ska jag åka ut till Simona runt ett. Får se vad jag känner för, om jag rider ut eller rider på banan. Var hos henne i torsdags och red vilket gick sådär. Eva hade massa gäster så hon stressade upp sig lite på hundarna och alla barnen och sprang runt. Men i slutet slappnade hon av mer och blev fin!
Skriver mer sen efter jag varit hos Simona.

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0