Helgen + lektion

Hellu, tänkte berätta om helgen då jag inte har uppdaterat något sedan i fredags.
I fredags sova jag hos Linnea, var med henne på Billsta och kollade på henne när hon red. Då fick vi frågan om att vara stallvärdar på lördagen för att folk hade blivit sjuka och det var lite akut. Så på lördagen var vi där och hjälpte till och fick en gratis lektion för det. Efter det så åkte jag hem för jag skulle på 40 års fest på kvällen hos en i släkten. Och sen därifrån gick jag till min moster och var barnvakt åt mina kusiner och sov där.
På söndagen så gick jag och mina kusiner hem till mig och var här en stund. Efter det gjorde jag inprincip ingenting.

Igår red jag Uffe på lektionen. Gick inte så jätte bra.. Haha, blev sur som vanligt för att det inte gick så bra och då gick det ju såklart bara sämre. Kan inte säga att allt gick åt skogen, fick till några fina volter och öppnor. Men han kändes så himla stark igår, hela han var tung och han hängde på bettet. Och han drog i väg i galoppen och kändes inte som om jag hade någon kontroll alls över honom. Tråkigt nog! Jag bad även Ann kolla någon grupp som jag kan rida igen i, har två lektioner att ta igen. Så får se om det blir något mer den här veckan.

Lägger in en gammal bild på Uffe som jag har tagit.

image description

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0