Hos linneaaa

Hejsan! Igår hittade jag ingen klänning, haha som jag antog att jag inte skulle göra. Men får åka upp nån mer gång.
Idag åkte jag till Linnea efter skolan, vi skulle egentligen rida Simona innan linneas lektion på Billsta, men jag var lite sölig hemma så vi hann inte... Jag åkte med Linnea och kollade på hennes lektion, var roligt. Hon var super idag! Var även skönt att komma till stallet och vara där lite. Ska dit imorgon igen jag och Linnea, det var akut läge då dom behövde lite hjälp imorgon i stallet. Så jag och Linnea åker dit imorgon bitti och är där hela dagen imorgon! Snart ska vi kolla film och tjocka oss lite, hehe. Hörs imorgon!

/ Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0