Klassresa

Hejsan! Just nu sitter jag på Gotland med klassen, kom hit idag och det är så himla fint här! Så mysigt! I tisdags och i onsdags så åkte jag ut till stallet. I tisdags så var jag endast ute på en promenad. Hon fick beta, vilket hob älskade! Hon njöt verkligen, så det var mysigt. Hon börjar bli väldigt smal nu så hon behöver äta upp sig.
I onsdags så åkte jag ut och satte på henne träns och red bort till ladan nedanför Linnea. Där red jag en liten stund, mest skritt. Hon kändes stel så red en volt vid varje hörn och ställde henne lite extra. Och i slutet vart hon mjuk och fin! Sen hade jag med min en grimma så när hon var klar lät jag henne beta en stund. Vädret var på topp så det var jätte mysigt!

Imorgon ska vi åka till bodaborg här på Gotland. Har aldrig varit på bodaborg förut så det ska bli kul!

Här är bilder från i tisdags och onsdags.

/ Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0