Philippa

På dagens lektion red jag Philippa. Hon är inte gillad av många men ennu en häst jag har fastnat för. Jag har själv inte gillat henne första gången jag red henne som va ett tag sen, så ja har väll utvecklats dåå! De känns bra, hon är en häst man måste rida fram i början för att sedan fånga upp henne. Men de fick bra med framridningen sedan i mitten av ridpasset så gick de sådär då ja skulle jobba. Så då satte lotta på en gumisnodd och de gick bättre då. Men va även tvungen att jobba henne mucket även me gummisnodden, men de gick jätte bra. Övningarna såg ut så att vi skulle rida rakt upp på båda kortsidor o varannan gång i gallopp på en volt och varannan skänkel vikning som jag inte är toppen på men några fick jag till ganska bra faktiskt.

Idag sover linn här och hon o ja ska äver åka moppe o va stallvärdar på billsta i morgon då vi får en gratis lektion senare. Toppen!! Men nu ska vi inte somna här! Haha! Lägger in bilder imorgon underdagen men nu så slänger ja in bilder på philippa! Kraam!

/Linnea

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3368535/images/2012/pic_201236669.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3368535/images/2012/pic_201236688.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0